Jobb och uppsats

Jag vet att jag har blivit en usel bloggare, men nu flyttade jag hit till wordpress för att börja dela med mig av mina bilder, mina dagar och allt vad det kan vara.

Anledningen till att det är just wordpress, är en fin liten present jag köpte till mig själv som en för tidig julklapp. Den här fina presenten skriver jag faktiskt på nu. Det är en iPad!
Och till iPad finns ingen blogger-App. (vad jag vet.)

Just nu består världen av två saker, uppsatsskrivande, och jobb med diverse julbord. Den här veckan blev det lite mycket, fyra dagar när jag egentligen satt en topp på två.
Jag tar ju en hel del bilder också, så nu väntar jag faktiskt febrilt på mitt camera connection kit till iPaden, som ska dyka upp om ett par dagar. Med den så kan jag ju faktiskt lägga upp bilder. Den egna kameran är däremot jättelång.

Nog om min iPad, då…
Jag ska faktiskt se till att gå och lägga mig så att jag orkar upp till mitt gruppmöte imorgon.

20111207-195512.jpg

Kommentera

