Storm!

Ja här sitter jag i min ullkofta och fryser, trots att jag har det ganska varmt i lägenheten.
Något som inte skulle bli varmt är dock att jag skulle jobba idag. Jag älskar mitt jobb, men att springa runt utomhus i två timmar i regnet, samt blåst i 25m/s står inte direkt högst på min önskelista.
Så jag kan ju erkänna att när jag fick sms:et från min chef att vi inte kan ta oss ut till ön på grund av blåst blev jag faktiskt lite lättad. De har ju trots allt vindar på 25m/s här och upp till 35m/s på sina ställen. Enligt gp blåser lösa föremål omkring i hela stan.

Hos mig är det bara mina balkongmöbler som står och vinglar, men det är nog, de står ju så stabilt resten av året.

20111209-141422.jpg
Och för den som undrar, Pierres skor ska vi nog ta och slänga snart. De har blåst in där under mattan för länge sen och kan ju inte lukta supergott direkt.

Kommentera

