Älskade vän, vad har jag gjort?

Jag medger att vi lever i en teknikvärld där vi knappt klarar oss utan våra smartphones. För det är ju sant. För några år sedan gick skärmen sönder på min dator, jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Igår stod jag inne på toys’R us i Askim och står och funderar över en särskild julklapp. Jag försöker ringa mamma för att fråga, men kommer inte fram och ska lägga ner mobilen i fickan.

Trodde jag!

20111219-150538.jpg
Istället faller den ner på det hårda stengolvet och när jag plockar upp den är katastrofen ett faktum. Jag grät hela resan hem. Förmodligen så mycket att Pierre fick medlidande och lånade ut sin telefon till mig att ha under tiden som vi tänker ut vad vi ska göra.

Nu har jag beställt ett nytt glas och Pierre tror sig kunna byta det åt mig.

Jag hoppas bara att ifon.se lyckas fixa adresserna och skriver rätt på leveranslappen.

Kommentera

