Finbesök i Kortedala

För några veckor sedan var det verkligen fint besök här i Göteborg då 6 personer från Eskilstuna var på besök för att fira nyår med oss. Det blev några intensiva men sjukt trevliga dagar när alla var här. Framförallt Pierre var riktigt glad över att alla kunde komma ner, det är inte varje dag.

Idag, var det också fint besök av en liten hund vid namn chubby. På twitter har jag nog nämnt honom förr, iallafall några gånger. Det är verkligen så kul att låtsas vara hundägare och gå i skogen tyvärr var just idag en pluggdag, eftersom jag förbereder mig för en tenta på måndag och egentligen inte har tid. Men, anledningen till att han kom hit var att Husse Daniel och matte Aurora skulle till vattenpalatset i Lerum så de var här och lämnade av honom och sedan var han några timmar hos oss. Det klarar man av även om man måste plugga.

20120114-184812.jpg

Okej, tillbaka till pluggandet. Efter måndag är det bara ett par obligatoriska seminarium och så lite fix av uppsatsen innan jag kan slappna av och börja koncentrera mig på vårens kurser.

2 thoughts on “Finbesök i Kortedala

Kommentera

