En tenta förbi. Kanske.

Jag är inte så van vad tentor längre, visade det sig idag.
Eller så räckte inte de intensiva dagar med inbankning av kunskap riktigt till.Mer är väl alltid just typiskt att de kapitel man inte gått igenom var de som kom upp.
Kanske är det bara undanflykter, men jag känner att jag hade kunnat alla kapitel jag gått igenom, men det var 5 jag inte hann med. Fem.
Tydligen var det just de som innehöll just konsoliderande effekter, kontrollbudget och värdedrivare.

Men samtidigt känner jag att det får vara OK oavsett..
Det kan fortfarande ha gått vägen eftersom jag ändå har kunskaper nog för att kunna göra kvalificerade gissningar. Och så kan det ju ha gått åt skogen också. Men då får jag en chans att fixa toppbetyg istället, och helt ärligt låter det mer attraktivt i mina öron.
Allt visar sig om tre veckor, utom möjligen det där om konsoliderande effekt som jag inte kunde. Så fort jag kommer hem ska jag ta reda på om det betyder minskning, eller inte.

image

från vasaplatsen tog jag en bild på Göteborgs universitet. Jag var dock på Viktoriagatan 30 och skrev..

Kommentera

