Tillbaks till vardagen

så nu är det tisdag och Chubby är tillbaka hos Aurora och Daniel som kom hem solbrända från Egypten igår kväll. Och idag kan jag väl erkänna att det känns lite tomt i lägenheten och i min dagsplanering. Idag vaknade jag upp klockan halv sju och väckte Pierre som skulle till jobbet och sedan kunde jag inte riktigt somna om, så jag gick upp. Och det känns lite tomt faktiskt, men helt OK, trots att jag har en del att göra.

Du vet sådär tomt så att jag funderar på att skaffa mig en egen hund eller katt. Dock så lever jag med en pessimist som anser att man inte borde skaffa någonting just nu. Eller inte förrän vi har slutat plugga, skaffat barn, bestämt var vi ska bo osv.  Men nog om det.

Och som avslutning på det visar jag en bild på hunden Chubby från igår innan vi for iväg till Landvetter för att hämta hans Matte och Husse som hade saknat honom väldigt mycket.

Och det var en väldigt trevlig vecka för både mig och Pierre, men nu ska vi tillbaka till vardagen och börja plugga på en tenta i Statistik som sker nästa vecka. Hjälp!

Kommentera

