En vecka på instagram

Det var ganska länge sen jag skaffade instagram. Eller förresten, för att vara helt exakt, så skaffade jag instagram i samma stund som det kom till Android. Så därför kanske det är dags att lägga en länk till min instagram från min blogg? och när jag ändå gör det, här kommer några instagrambilder från veckan som gått.

MåndagI måndags färgade jag håret mörkare och åkte sedan in till stan för att leta kläder. Efter en rätt så lyckad dag (Tyckte jag iallafall) promenerade jag sedan upp för backen igen med de nya inköpen i sina påsar.

Dagen efter satt jag med min fina katt i knät tills jag tröttnade och bestämde mig för att det nog var min tur att diska ändå. Jag hade ju trots allt köpt rosa diskhandskar som jag ännu inte använt. de ser röda ut, men det är något filter som klantat till det, för de är väldigt rosa.

På onsdagen provade jag ett par nya skor från Bianco footwear som jag köpt på rean för ett otroligt bra pris, och så kom ett paket från Asos med nya t-shirtar till Pierre. Den här t-shirten med en glass på var han extra nöjd med.

På torsdagen upptäckte jag att Flux hade börjat sälja tuggummin, och det är ju väldigt bra eftersom de gör munskölj, tyckte jag. Sedan gömde jag dem för att jag inte skulle ta för många. Kattgräset började också växa något otroligt, som det alltid gör. Det växer alltid mycket snabbare än Yasda hinner tugga i sig det.

På fredagen tog jag en promenad med ”zombies, run” innan jobbet och tittade på vildhallon under tiden zombiesarna inte jagade mig. Sedan på jobbet hittade jag en tidning med en intressant lockrubrik.

På lördagen var jag så upptagen med att försova mig och hinna till jobbet så jag inte hann med några bilder. På söndagen däremot blev Yasda irriterad på skrivaren som började låta helt oväntat, och jag upptäckte att orkidén i köket plötsligt börjat blomma. På kvällen kom några vänner över och vi spelade Settlers of Catan, ett otroligt roligt spel när man kommit in i det.

Det var min vecka i instagram, och nu kan du ju, om du vill, gå in och följa mig där om du känner att mina bilder kan vara intressanta att se på.

Kommentera

