Fototriss med himlar i Marseile

Jag är en trogen följare av fototriss blogg, men oftast när det kommer ett tema har jag inte tid att vars med eller att gå ut och leta motiv. Idag dock, kom temat precis som jag just sett en av de häftigaste himlar någonsin.
Just nu befinner jag mig i Marseille i Frankrike och här bredvid en av stränderna finns en park med en himmel som just nu är full med…. Drakar!

20120915-235648.jpg
Först såg vi bara de här fiskarna från en strand lite längre bort som vi låg på och bestämde oss för att kolla lite närmare (och på vägen fick också Pierre möjligheten att ta promenaden förbi samplingen av coca cola zero, vilket för honom var en win-win).

20120915-235902.jpg
Väl där fortsatte det med allt detta, massor med drakar i olika färger och former. Jag gillade själv en drake som var en gulsvart sladd med väggkontakt.

20120916-000034.jpg
Det var det. Mitt inlägg till fototriss och temat himmel. Kul att vara med igen.

17 thoughts on “Fototriss med himlar i Marseile

Kommentera

