Mitt hem som fotosfär

Idag tog jag en bild med fotosfär-funktionen som tydligen bara ska finnas tillgänglig när man har Android 4.2.1 och senare (Det är ok att rätta mig om jag har fel, men jag kunde i alla fall inte ta fotosfärbilder när jag hade 4.1.2 för några dagar sedan). Den här funktionen är intressant, även om jag inte behärskar den ännu. Hittils har nämligen alla bilder jag försökt ta blivit konstiga och saker har blivit kapade mitt itu och fått konstiga linjer.

Detta kan förstås också bero på att alla bilder jag tagit med funktionen hittills har varit inomhus…

Fotosfär

Så, jag testade en utomhusbild istället: Här bor jag!
Jag vet att det kan se lite tråkigt ut här i norra Göteborg, men det får vara OK just nu. Jag gillar framförallt närheten till gymmet, att det finns möjlighet att ha garage precis vid lägenheten och att det finns mycket skogsvägar i området. Samt att vi har balkong. Utan balkong blir lägenhetslivet så mycket tråkigare.

Kommentera

