Ett musikinlägg

bild2Idag möblerade jag om lite här hemma.

Eller, kan man kalla det möblera om man bara skjuter skrivbordet en halvmeter åt höger?
Kanske inte.

Men jag ställde dit min gitarr också, och min gitarr har ju faktiskt varit min bästa vän under många år. Egentligen var jag väl ingen superstjärna på att spela gitarr direkt, men istället för att som på gym

nasiet dra fram sin keyboard så drar jag fram min gitarr ibland och spelar lite. Vad som helst. Oftast med plockkomp.

Ungefär såhär kan det låta då:
http://friedha.podomatic.com/entry/2013-05-13T14_11_07-07_00

Kommentera

