Tillbaka till 90-talet

Idag har jag åkt tillbaka till 90-talet (eller till tumblr-världen, jag är osäker) och skapat en GIF-fil. Man kan också försöka vara lite cool och kalla det för en cinemagraph, men oavsett vilket… Allt som bara kan visas med 256 färger måste väl få anses lite passé, eller hur?

Hur som helst. Jag hade tråkigt, så jag tänkte att jag skulle ta reda på hur man gjorde.
36 frames och en katt som springer i cirklar medan Pierre sitter helt still.

Fort går det också. Cinemagraph

 

Jag tyckte att det var kul.

Kommentera

